Beste klant,
Vanwege de maatregelen rondom Covid-19 vraag ik jou om onderstaande regels en richtlijnen goed door te nemen.
Ik draag bij aanvang een mondkapje en handschoenen
Jij als klant draagt ook een mondkapje welke je voor de deur op zet.
bij binnenkomst loop je door naar de salon en was je je handen welke je afdroogt met een handdoekje uit de dispenser.
je neemt plaats op de stoel en de behandeling begint.
Tijdens de behandeling laat je je telefoon in je tas of zak zitten
je probeert je gezicht niet aan te raken
hoesten of niezen doe je in je elleboog
na afloop van de behandeling vindt betaling plaats. Dit mag contant of per pin.
Er wordt tijdelijk geen koffie, thee, water of andere versnaperingen geserveerd. Ook kan er geen gebruik worden gemaakt van het toilet. Hou hier rekening mee.
Verder graag aandacht voor het volgende:
Heb jij griepverschijnselen? Dan annuleer jij je afspraak. We plannen een nieuwe afspraak in
Heeft iemand in jouw gezinssituatie griepverschijnselen? Dan annuleer jij je afspraak. We plannen een nieuwe afspraak in
Blijk jij tijdens de behandeling verkouden en/of grieperig, dan wordt de behandeling direct gestaakt en vraag ik je de salon te verlaten. Ik maak hierin geen uitzonderingen
Gezondheid staat voorop. Denk aan jezelf maar ook aan de mensen om je heen en hun naasten. Alleen als wij ons aan deze regels houden kunnen we een hersluiting voorkomen.
Ik vraag om jouw begrip en respect inzake bovenstaande richtlijnen.
Heb jij nog vragen? Stuur mij een whatsapp berichtje 0623700217. Ik zal z.s.m. reageren.